آیا بادام زمینی خوب برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بادام زمینی خوب برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک

آیا بادام زمینی خوبی برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک؟ متخصص تغذیه گفت که بادام زمینی دارای انواع زیادی از تغذیه، پس از آن بسیار خوبی برای بسیاری از مردم، اما از آن است که مناسب برای بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک، نه به دلیل پروتئین غنی و چربی در آن است.

بادام زمینی حاوی 50٪ چربی، 25٪ پروتئین، 25٪ ویتامین (B1، B2 و ویتامین E)، پس از آن می توانید بسیاری از مواد لازم برای بدن فراهم می آورند. اما چربی غنی از آن را به سطح لیپید، که ممکن است تصلب شرایین، فشار خون بالا و بیماریهای قلبی و عروقی باعث افزایش دهد. و سطح بالایی از پروتئین در آن می تواند بار به کلیه اضافه کردن و افزایش سطح کراتینین در خون را در همان زمان. علاوه بر این، بادام زمینی نیز می تواند باعث تشدید التهاب، پس از آن خوب است برای بیماران مبتلا به تورم نیست.

از بالا ما می دانیم که بادام زمینی است بسیار خوبی برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک نیست، بنابراین اگر شما کسی است که در این وضعیت هستند، شما باید به جلوگیری از آن را بخورم. البته، این بدان معناست که شما می توانید آن را بخورم. در صورتی که هیچ علامت آشکاری وجود دارد، شما می توانید برخی از آن را داشته باشد، بنابراین به عنوان برای دیدار با تقاضا از بدن ما برای حفظ تعادل تغذیه.

همانطور که همه ما می دانیم رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد، بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما باید توجه ویژه ای به غذاهایی که می خورید پرداخت. اگر لازم باشد، شما می توانید یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه از خود یا دکتر آنلاین ما را.

سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما کمک رایگان در کمتر از 24 ساعت پاسخ دهید. به امید همان گونه که مردم می توانند در روز پیچ و خم داشته باشد.





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک رژیم غذایی، سندرم نفروتیک، بادام زمینی با بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: